Powszechnie wiadomo, że każda firma powinna mieć własną swoją stronę internetową i częściej tak jest, ale kategorycznie w małej liczbie przypadków mówi się o tym, że powinno wypromować tą własną stronę, powinna nad nią pracować.
Dla wielu osób strona jest tylko wizytówką, która jest jedynie po to żeby była, a niekoniecznie, by ktoś na nią wchodził. Na szczęście dużo osób zdaje sobie sprawę w jaki sposób istotne jest posiadanie dobrej strony internetowej i jaką ona może stanowić wartość dla firmy jeżeli jest wyłącznie właściwie prowadzona. Co jest ważne, nie potrzeba wydawać setek tysięcy na reklamę, która nie zawsze odniesie prawidłowy skutek i zachęci ludzi do odwiedzania czy kupowania. Można to zrobić innym sposobem, a mianowicie dając użytkownikom sieci Internet wartościowe i specjalistyczne teksty i artykuły czyli inaczej zarządzanie treścią. Jeżeli już damy ludziom coś dla nich wartościowego czyli mogą to być np fachowa wiedza, lub podzielenie się czymś ciekawym, to jest bardzo prawdopodobne, że teraz te mężczyźni i kobiety będą chciały wracać na naszą stronę i dowiadywać się więcej, a w ogromnej liczbie przypadków będą się też dzielić tymi treściami ze swoimi znajomymi, przez co zachęcą więcej osób do odwiedzania naszej strony. To w tym momencie dlatego wiele firm prowadzi blogi firmowe. Trzeba pamiętać też, że można taki blog prowadzić poświęcając własny czas i na swój własny sposób lub można skorzystać\u00a0 z firm, które oferują takie usługi, piszą taką tekst, wynajdują ciekawe informacje oraz prowadzą rozmowy z użytkownikami. To tylko od nas zależy na co się zdecydujemy, ale zdecydowanie można powiedzieć, że warto.
Czym jest content marketing
Posted by Unknown | 23:24 |
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz