Jednym z celów stawianych sobie przez marketing jest budowa stałych, dobrych relacji. Opłacalne jest posiadać je z klientami i kontrahentami. Równie cenne jest to, że klient będzie przez cały czas korzystał z oferty firmy, jak i to, że ma się dobre, stateczne relacje biznesowe.
Budowę takich więzi można połączyć z czymś tak miłym, jak dawanie prezentów. Można wybrać kalendarze trójdzielne jako taki podarek. Jest to coś, co przyda się zarówno w biurze współpracownikom, jak i w domu u klientów. Można by na ten cel wybrać cokolwiek. Kalendarz ma jednakże tę przewagę, że jest to coś, co będzie służyć całe 356 dni w roku. W dodatku osoba nim obdarowana będzie miała styczność z taką formą promocji często. Wiesza się wszak kalendarze trójdzielne ścienne w miejscu, gdzie dobrze będzie się je widzieć. Są one bardzo praktyczne, ponieważ dają wgląd nie tylko i wyłącznie w bieżący miesiąc, ale także w poprzedni i następny. Charakter reklamowy nadaje im bardzo dobry nadruk. Trzeba na nich znajdować logo firmy. Grafika musi nawiązywać do jej oferty. Może również być na kalendarzu jakieś hasło czy zabawny rysunek lub coś inspirującego. Wiele zależy od tego, dla jakiej branży kalendarze trójdzielne reklamowe są zamawiane. Podarowanie takiego kalendarza to miły gest i jednocześnie ma cościowy podarek. Jest to zarazem reklama, która będzie działać całe 356 dni w roku. Chcąc skorzystać z takiego dobrego pomysłu marketingowego, powinno się posiadać na uwadze terminy. Zdecydowanie najlepszy czas na podarowanie kalendarza to końcówka mijającego roku. Można też dawać go na początku tego, którego dotyczy.
Polecana strona: http://www.aldo-kalendarze.pl/portfolio.
0 komentarze:
Prześlij komentarz