Dzisiaj zajmiemy się kwestią docierania przez firmę do swoich klientów. Można to robić na różnorodne sposoby, jednakże zdecydowanie najlepsze wydają się materiały reklamowe. Te możemy wręczać zarówno klientom detalicznym jak i firmowym, podczas gdy np będą oni robili zakupy w naszych sklepach.
Można również tego rodzaju broszury reklamowe firmowe rozsyłać ludziom do skrzynek pocztowych, zatrudniając w tym celu odpowiednią agencję kolportażową. Warto zdawać sobie sprawę, żeby materiały promocyjne były dobrej jakości. Jeżeli klient takie coś otrzyma, to zapewne zabierze ze sobą do domu i tam wnikliwie zapozna się z tekstem. Jeżeli już znajdzie tam coś, co go zainteresuje, jest duża szansa że pozostanie on naszym klientem na dłuższy czas. Pamiętajmy, że niezwykle ważny jest schemat graficzny. Tworzenie broszury powinno rozpocząć się właśnie od niego. To jak dobrane będą kolory, kształty i ogólnie ułożenie wszystkich elementów takich jak treść i grafiki, ma ogromne znaczenie dla efektu końcowego. Folder reklamowy w końcu świadczy o nas samych, dlatego powinien być też wydrukowany na dobrej jakości papierze albo specjalnej folii. Pamiętajmy, że wręcz zapach się liczy, powinien być on neutralny albo najlepiej miły dla osoby, która taki katalog czy broszurę będzie trzymać w rękach. Jak widać jest tu całe mnóstwo elementów, które trzeba wziąć pod uwagę, dlatego najczęściej zatrudnia się agencje reklamowe, aby to właśnie one prowadziły naszą kampanię reklamową i tworzyły odpowiednie materiały, a zdarza się, że też zajmowały się rozsyłaniem ich do ewentualnych odbiorców.
Zobacz również: czytaj dalej.
0 komentarze:
Prześlij komentarz