Robienie biznesu w sieci to dziś nieproste zadanie, ogromna konkurencja stwarza, że powinno się się przebić ze własną ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych nabywców, ażeby byli skłonni w chwili obecnej u nas zostawić swoje pieniądze. Idealnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie towarów bądź usług za poradą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe kontrahentów.
Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a więc sam e-mail marketing nie może być mylony ze normalnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to potwierdzenie. Nie ma możliwość być zatem tak, że reklama sklepy onlinego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że prawdopodobnie ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail używa się różnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tak dalej. Jeżeli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przemian, niemniej jednak najpierw trzeba taką listę mieć. O ile posiadamy i chcemy, ażeby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw zdobyć coś od nas, aby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najbardziej istotne perfekcyjny język i perswazyjny przekaz, a co najistotniejsze odpowiednie dobranie targetowej grupy - na tym polega optymalizacja przekształceń. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży funkcjonuje.
Inne informacje: masowa wysyłka e-mail.
Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii
Posted by Unknown | 17:27 |
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz